Lampa lui Aladdin

 Lampa lui Aladdin

Experiența mea în Teatrul „George Ciprian” a fost una de neuitat, fiind prima dată când am participat într-o piesă de teatru. M-am atașat de toată echipa foarte repede, iar energia și bucuria pe care acești oameni ne-o dau este unică. Am creat o legătură superbă între noi și mi-ar face mare plăcere să joc și în alte piese de teatru.

Maria Burlacu – clasa a X-a C

Acest spectacol a însemnat o oportunitate măreață pentru visul meu și mă bucur că am putut face parte din acest proiect.

Cristina Plāiașu – clasa a X-a C

Această experiență a fost într-adevăr unica, am avut ocazia sa lucram cu o echipă de profesioniști ceea ce ne-a surprins plăcut. Emoția pe care am simțit-o de fiecare dată pe scenă nu se poate compara cu absolut nimic din lume, un sentiment unic! Ne bucurăm că am avut această oportunitate.

Bianca Manolescu – clasa a X-a C

Nu m-am așteptat să ajung pe o scenă la 16 ani. Este o experiență de neuitat și sunt foarte bucuroasă pentru această realizare. Înainte, eu aveam trac de scenă și nu am crezut că pot face asta, dar am avut încredere în mine și cu ajutorul tuturor am reușit să trec peste emoții. Actorii cu care lucrăm sunt niște oameni extraordinari și mă bucur foarte mult sa fiu pe aceeași scenă cu ei pentru că am multe de învățat de la aceștia.

Aida Stroe – clasa a X-a C





Postări populare de pe acest blog

INTELIGENT = TOCILAR?