INTELIGENT = TOCILAR? De-a lungul perioadei petrecute în ș coală, toată lumea a fost sfătuită sau chiar, în unele cazuri, obligată să înve ț e, să ob ț ină rezultate bune, practic, să exceleze în domeniul academic . Acest fapt aduce multă presiune pe umerii elevului, iar la această presiune mai contribuie ș i statulul social al acestuia în colectivul de la ș coală, de cele mai multe ori. Astăzi o să dezbat un subiect încă neclar pentru majoritatea persoanelor care încă se află într-o institu ț ie de învă ț ământ (în special elevi), acesta fiind: Există vreo diferen ț ă între a fi inteligent ș i „tocilar”? (bazându-mă pe experien ț a personală). Încă din clasele primare mă număram printre „elevii buni la carte”; genul de elev care învă ț a fiecare lec ț ie, care î ș i făcea fiecare temă, care venea în fiecare zi în uniformă, un „elev model”, după concep ț iile unor persoane. Astfel, acest lucru a început să-mi creeze o reputa ț ie: elevul tocilar . Pe parcursul anilor, ...