Micii Artiști - Prima zi de școală

 

Micii Artiști - Prima zi de școală

Anul acesta, in liceul nostru, au pășit pentru prima oară cu ghiozdanul in spate, noi elevi pentru a face parte din colectivul Liceului de Arte „Margareta Sterian”. Am fost curioase sa aflăm cum a fost prima lor interacțiune cu viața de școlar, acum că emoțiile au trecut. O fetiță ne-a spus hotărâtă:  „În prima mea zi de școală eram așa emoționată încât simțeam și pietricele sub pantofiori!”

Am rămas plăcut surprinse de dorința lor de a coopera și de faptul că am primit răspunsuri demne de un adevărat școlar. Prima noastră întrebare a fost „Cum vi s-a părut prima zi de școală?”. Din toate colțurile clasei se auzeau numai cuvinte frumoase: „A fost frumos!”, „Mi-a plăcut foarte mult!”, „Mi s-a părut emoționantă!”. Ajutați de doamnele învățătoare, au formulat răspunsuri dezvoltate și ne-au povestit ce i-a fascinat cu adevărat in prima lor zi de școală.

Atât elevii clasei pregătitoare A, cât și elevii clasei pregătitoare B au afirmat că întâlnirea cu îndrumătoarele lor pentru următorii cinci ani i-a încântat foarte tare. Cu zâmbetul pe buze, un elev s-a ridicat si ne-a spus ca lui i-a plăcut „tunelul de flori”, pe care colegii de la clasa I l-au făcut pentru ei. O micuță elevă a afirmat că pe ea a încântat-o întâlnirea cu doamna director, iar un alt băiețel a declarat zâmbind cât de dragă îi este doamna profesoară de limba engleză.

Cei mai mulți ne-au explicat si povestit despre activitățile noi pe care le-au desfășurat de la începutul anului și până în prezent. Încă de mici par avizi de cunoaștere, întrucât toți erau fericiți că învață alfabetul și diferite informații noi pentru aceștia.

În cadrul colectivului clasei pregătitoare B, am descoperit că deja au o colaborare cu o școală din Oradea, corespondând prin scrisori. Tot aici am aflat sloganul lor „Suntem atenți, suntem isteți!”, ceva ce este adevărat, pe noi ne-au convins ca sunt implicați si isteți.

Încă de pe acum, doamnele profesoare de învățământ primar i-au responsabilizat. Fiecare are o atribuție în clasă. De exemplu, un elev șterge tabla, alt elev se ocupa cu ordinea jucăriilor și tot așa. Fiecare este important în clasa sa.

În final, cei mici ne-au îmbrățișat si au declarat că au fost și sunt nerăbdători să meargă în continuare la școală, să învețe cat mai multe, însă mai relaxați decât în prima zi. Suntem încântate să avem astfel de colegi printre noi.

Succes tuturor!

Marina-Livia Niță & Bianca-Larisa Sîrbu-Boacă, clasa a X-a D

Postări populare de pe acest blog

INTELIGENT = TOCILAR?

Lampa lui Aladdin