Misiunea de voluntar

 Misiunea de voluntar

 

Timp de două săptămâni, în prima lună a anului, toți liceenii formați ca voluntari anti-bullying în cadrul proiectului „Școli fără bullying” au susținut activități de informare și conștientizare a fenomenului în rândul colegilor lor din ciclul gimnazial. Vă prezint mai jos câteva testimoniale.

 

„A fost o experiență foarte frumoasă. Ne bucurăm că toți copiii din clasa la care am susținut prezentarea au colaborat și au fost atenți. Au adresat intrebari și au înțeles mesajul proiectului. Am fost încântați că unii copii s-au deschis în fața noastra și au vorbit fără reținere când a venit vorba de experiențele lor în calitate de martori ai bullyingului."     - Voluntarii clasei IXA

 

„Să fim implicați în acest proiect și să putem ajuta copiii pentru a avea o experiență școlară și de grup mult mai plăcută decât am avut noi a fost o experiență unică. Pe lângă suportul oferit celor ce se confruntă cu bullying, am reușit să creăm și o legătură mai puternică cu generațiile mai mici. Mulțumim celor care ne-au dat șansa să trăim aceasta experiență!"    - Voluntarii clasei IXC

 

„Pentru noi a fost o experiență nouă, dar puțin grea, deoarece am avut o clasă relativ dificilă. Dar totuși au fost copii care ne-au răspuns la întrebări și au colaborat cu noi. Din perspectiva noastră, copiii au înțeles mesajul în întregime. A fost o experiență frumoasă și sperăm și la alte activități de acest fel!"    - Voluntarii clasei IXD

 

„Experiența noastră a fost unică ca pentru fiecare, de altfel. Am învățat anumite lucruri chiar și de la cei puțin mai mici decât noi. În cadrul acestor activități am reușit să comunicăm și să ne înțelegem mai bine. Am avut copii care au comunicat foarte mult, ceea ce înseamnă că am fost plăcute de cei din jurul nostru și că au avut încrederea să se deschidă, să vorbească fără a se mai gândi la ce spun ceilalți. Pentru noi nu a fost foarte dificil, ci mai degrabă plăcut, am avut noroc de o clasă comunicativă și deschisă și ne-am simțit foarte bine cu toții."    - Voluntarii clasei XB

 

„Experiența noastră a fost una plăcută, deși elevii au fost puțin timizi în ce constă participarea la activități. Cu toate acestea, au fost câțiva de care am fost plăcut impresionați si cu siguranță aș dori să repetăm activitatea. Jocurile au fost amuzante, iar per total toată lumea s-a simțit bine."    - Voluntarii clasei XD

 

„Considerăm că a fost o experiență unică și cu siguranță am avut ceva de învățat din ea. Ni s-a părut că am comunicat foarte bine cu elevii și ei au fost receptivi și au interacționat foarte frumos cu noi! Ne-am simțit foarte bine văzând că ne împărtășesc anumite gânduri ale lor și că ulterior chiar ne-au dat mesaje în privat, spunându-ne problemele lor. Per total a fost o activitate minunată.”    - Voluntarii clasei XC

 

„Ca voluntar antibullying, activitatea a avut un impact neașteptat asupra mea. Copiii au fost foarte implicați în activitate, s-au distrat și sper să ne apropiem mult mai mult în viitor. Unii s-au deschis complet, alții nu, dar la finalul activității atmosfera nu mai era ca la început. Noi, voluntarii antibullying, am fost foarte încântați că am avut ocazia să participăm la o așa activitate. Și suntem nerăbdători să fim provocați pentru următoarea.”

Munteanu Giulia (clasa IXA)


Postări populare de pe acest blog

INTELIGENT = TOCILAR?

Lampa lui Aladdin